Friday, February 19, 2010

taste


mcdee selalu mempertikaikan my taste on guys. mcm dy pelik kenape i minat eunhyuk sedangkan dalam suju ramai lagi yang lagi cute. dy cakap eunhyuk tak hensem. T_T bad girl. yela mcdee, kaulah bad girl. kesik hati aku. =P

i dont know why, but i prefer a guy yang tak terlampau hensem sebab nanti kene share dgn ramai orang. lagipun paras rupa tak menetukan seseorang tu best kan? tgk siwon, even dy hensem tapi dy tak kelakar and mcm serius sikit. my eunhyuk sgtla kelakar okay i tak jemu tgk dy hari2 ngehee memang nak makan penampau dari bie ni.

lagipun dy terer gile menari. sexy haram kot harhar and sgt comel even selalu kene buli. hihihhihi. kalau dlm starking takde eunhyuk takde selere aku nak tengok.

even dlm CN Blue pun i tak minat si shin woo tu tapi i suka yg gitaris (?) no 2 yg rambut hitam ade dimples awww so cute i geram!!!! haha gatai.

dalam cter korea pun i selalu kesian kat hero no 2 yg selalu dikecewakan sampai i jadi benci kat watak utame. sobs. tapi kalau cter boys over flower, i tetap minat gu jun pyo. perfect gila kot. =PP


my boyfie pun i accept dy sebab dy witty and sekepala ngan i. not bcoz of his look or wealth. yang penting dy boleh buat i gelak mcm orang gila hari2 and yes he did that always. sebab tu i sayang u lebih bie. ehehehehe.

papela kan, asal aku bahagia and tak kacau boyfriend orang sudah.

smooches~

2 comments:

mcdee said...

alolo..
jgn r kecik hatiii...
fine aku xkutuk eunhyuk ko da...
tp aku still rse pelik lg..=P

nurulfana said...

eeeee jgn ngutuk my eunhyukk!!!!