Thursday, April 15, 2010

gave up



*warning- post penuh unsur benci dan bahasa kasar*

although it seems that i already gave up my hope on going to universities other than manipal, but silently i prayed hard in my heart so that there's still chances.

but now everything is confirmed. kau tau hati aku sakit gila. sebab apa? sebab dulu kau tabur janji macam2. now its all bullshits.

kau tau sapa kau? aku rasa kau tau. kau tau, kesian gila cikgu aku, sanggup g india pakai duit sendiri nak survey uni untuk kitorg tapi apa kau buat? kau reject paperworks dy macam tu je kan.

budak medic kau boleh bagi chances g UK, Czech tapi budak dentistry even uni2 dlm india nak bagi variasi sikit pun kau tak lepaskan. apahal kau ni? aku rasa even uni2 kat india tu takdela semahal uni kat UK tu. at least ada 2,3 choices of uni pun takpe. ni kau g lambakkan kitorg semua g sana. lainkali, kalau kau rasa macam tak boleh nak handle budak2 dentistry ni, dont offer the course on the first place la. serius aku rasa tersisih gila.

kau tau mak aku sedih. aku lagi sedih bila mak aku sedih tapi aku takleh nak buat ape semua pasal kaula. aku taktau nak explain mcmn kat mak aku. shit gila tau tak.

tapi apa pun aku boleh cakap dlm blog ni jela. sebab aku still guna duit kau and kau still tanggung aku belajar. cumanya aku geram. lepas aku dah lepaskan geram ni aku okaylah. syukur jela dengan rezeki yg Allah bagi. mesti ade hikmah di sebalik semua ni kan. and thanks kat kau, aku still boleh fly. at least aku still dapat buat mak bapak aku bangga ngan aku.




i'm okay now. everything ends here. nak kutuk aku, go on. i'm a human with countless flaws, and so do you.

smooches~


3 comments:

gEe said...

agreed fana. aku pn rsa mcm tu. dari dulu lg kot aku geram dgn org tu. mmg kite dianaktirikan.dh la kite buat ib ssh2, tp pegi manipal je. not fair. tp kne bersyukur jela kn, sbb diorg yg tggung kite. so ikut jela.

NabilahRashida said...

huhuhu, i felt the same way as you do, dear, poor us,tuhlah sian ckgu dh ltak byk effort kt ktenye placement, tp 'kau' yg ko labelkn tuh ske2 je rject kn...dang!

nurulfana said...

kan? KAN?? memang sakit hati kite semua same2 susah pyh buat IB tp dorg dpt chances lagi bagus drp kite =(