Monday, April 11, 2011

khas untuk orang UK



eventho ko jauh di bumi europe sana dan kami semua hanyalah di bumi india yang panas dan kontang ini, tapi friendship kita tetap sama, malah bertambah kuat. =)

reason aku menjiwangkan diri dalam post ini adalah sebab kami semua sangatlah merindui ko dan segala kerenah2 mengarut ko dan segala lawak2 bengong ko.

sorryle tahun ni kitorg takleh nk post kad gergasi macam yg kitorg bagi tahun lepas. so kitorg bagi ni jela sbg ganti:



simple je, ni kitorg buat mase tgh bosan nak mampus dlm kelas physiology td ^_^

HAPPY BIRTHDAY, KAWAN!

semoga ko jumpe lelaki melayu ala2 shah jaszle yg ko minat gila tu sebagai jodoh ko, hehe.

semoga ko sukses kat sana dgn PBL yg tak habeh2.

semoga skill memasak ko menjadi lebih hebat hari ke hari.

semoga bila ko shopping kat sana, ko tak lupa nk belikan something utk aku teehee.

semoga hidup ko berbahagia sentiasa walopun aku takdak kat sana. =)

sayang ko, madihah yusoff.





nih hadiah aku untuk ko:


baik tak aku? hehe

smooches~

3 comments:

madihah said...

awwwww so sweet thx :)))) korg buat aku teringat balek kat kad gergasi tu :DD tu lah kad plg kreatif pernah aku dpt... lets just consider 'big foot' n 'dirty jokes' tu as compliment wokeyh... thx sgt2 korg, rindunyerrrrrrrr..thx for p'shone.. tapi kalo bagi shah jaszle pon xper sbb kalau p'shone aku nk kna islamkan dulu hehe :)))))

nurulfana said...

ngahaha ur most welcome, aku dh agak dh taste ko mesti laki melayu punye =P

myrnnss said...

mcd! cuba teka artis yg lukis big foot n dirty jokes tu sapee!!!