Monday, September 10, 2012

Aminot nama diberi :)



 nama Aminot ni saya yg bagi. nama sebenor Nur Aminah pastu tuan punya badan perasan glamer bajet Key-Ell p eja nama sendiri jadi Miyn. ;p padahal loghat kedah pekat.

tataulah kenapa, Allah takdirkan saya beroomate/housemate yg asai Kedah cakap pun loghat pekat sampai saye pun dh reti ckp kedah sikit2. dari zmn kt mrsm sampai la kat Manipal. tapi so far, org kedah saya rapat semua baik2 belaka, termasukla Aminot ni. :)

my first impression on Aminot : tak ingat sebenaqnya sbb 2 tahun kat KMS kami takdakla rapat sgt. p bilik dy pun sebab nak sembang ngan Pah takpun nak p cari Aien/Nau/Myra yg melepak bilik dy. cuma taula dy ni femes sebab baik ngan ramai org (kot), bukan sbb kontroversi (kot) ;p hehe 

bila dh sampai Manipal pun, aku jd baik ngan dy sbb time ni semua MGs dah jadi satu geng, takdak dah puak kelas macam zaman KMS. masa nak agihkan hosmet2 sesama MGs, tau2 aku dok ngan dia n Myro. cuak sat, yalah, dy ngan Myro dah bertahun2 kawan nnt aku dipinggirkan pulak*drama*

tapi Alhamdullilah, Allah bagi saya (kejap saya, kejap aku) hosmet yg baik2 belaka. :D dahla dua2 kecik molek selalu buat aku nampak cam bodyguard/gergasi bila jalan ngan depa. T_T

Aminot's trivia:
  • umoq 22 tahon walopun suka mengaku 17.
  • pandai memasak dan mencuba masakan baru sambil mengunci pintu dapoq
  • suka dangdut. naseb bek suara beliau sedap.
  • a girl with a very firm ground. this one, i really adore her.
  • rajen membaca segala jenis mak nenek buku pelik2.
  • pandai mengajuk orang. talent dy hat ni memang takdak sapa boleh lawan *pistol*
  • gila SRK. (aritu ada kwn saye ingat srk org dok bising2 selama ni as Sek Ren Kebangsaan =_=)
  • suka sgt Domino's pizza, so esok mehla aku belanje seketoi pizza utk celebrate bday beliau. 
byk lagi perangai pelik Aminot ni, tapi itu yg interesting tu ye dop? 




(penat aku godek2 folder gambo, memang aku takde byk gambo ngan hang minott T__T ni je yg ado huhu)

anyhoo, i'm glad now i am bestfriend with Nur Aminah. :) Happy Birthday bebeh. Je' vous aime hihi.


2 comments:

Miyn Amin said...

*nangeh* nanti kita camwhore banyak-banyak okay! 3 tahun kat Melaka tu, lama tuuuu. Aku dah ada folder "MYRA" dalam laptop aku (dia sendiri buat) pasni bolehla wujud folder "FANA" pulak :D

*hug!*

myrnnss said...

HAHAHAHAHAHAHA!!~ bila masa pulak aku buat, xde ingatan. hahahahaha!!