Sunday, May 31, 2009

apathy

today berjalan sehari suntuk sampai rase mcm tempurung lutut dah longgar gle2.

abah bwk g k.kgsr sbab ade hari terbuke polis n dy jadi pengurus team tarik tali for his anak buah. sungguh x ku sgke abahku berbakat.

mule2 boring cam haram. dahlah panas smpai rase cam nak menggelegak otak aku ni.

sudahnye my family left my dad alone, cheering his team dgn pnuh control macho. ko bygkan, g tarik tali competition pkai smat2, dy pkai kemeje n suar slack. apeke jadahnye?

ktorg cabut g mkn kfc sbab kfc ade aircond. aku yg bagi cdgn ni sbab sbnanye aku teringin mkn zinger burger.

then g balek kat pdg tu tgk2 team abah dpt msuk final. wah! hbat2. aku plak yg excited lbeh2. rase cam nak bwat banner tym tu gak.

tym lawan, 1st round our team lost. tp sengit gle. nak dkat 10 mnit dorg lwn. can u imagine mengeluarkan sepenuh tenage menarik 10 org yg gmok2 n bsar2 n kuat2 for 10 minutes. n aku tgk our rival sume cam incredible hulk cume dorg bkn warne hijau. so rase cam sedey sbab aku bajet our team dah xde hrapan.

tp 2nd round they fought back! aku ni mule2 pnat control ayu thn diri xnak jerit2 cheer pakcik2 yg sungguh gagah perkase berjuang.

tp pas tgk sume makcik2 termasuk mak aku sendiri terlompat2 menjerit TARIK2!! TAHAN2!! aku dah xle kontrol nafsu. ntah name pakcik mane aku tibai jerit. bile makcik tu ckp TARIK LG JOHN!! aku pn jerit, TARIK LG PAKCIK JOHN!! pdhal aku xde kaitan dgn dy samaade hidop ataupon mati.

serius sungguh beremosi aku tym tu. xtertahan perasaan saspen sbab memang sengit hell. smpai terduduk2 sume pakcik2 tu. peluh dorg pn dah boleh tadah 10 baldi. tp aku respek dorg sbab ade skali tu lagi sekaki je rival nak mng tp dorg still lawan. n at last.....

WE WON!!!!YIPPEEEEE!!

muke abah berseri2 gile naek pentas terima cek rm2k. pastu tgkap gamba mengalahkan sume dif2 jemputan. n siap dpt hadiah sponsor dari SAKAN lg. haha. teringat zaman kat lgkw, tiap kali outing wajib g sakan.heh.

suke sgt tgk tarik tali. aku sggup cheer smpai sore aku hilang seminggu.

smooches~

2 comments:

alice said...

ahahha. 4 sure lah u x thn klu bab2 cheer nieyh. maner leyh thn weh.
haha n wow dpt 2k? ngeee ka-ching!

n wahah rndu Sakan? me miss d chocolatess. huuu

nurulfana said...

haha. u know me.

rndu sakan sbab tmpat beli bra murah.haha.

i miss milka lyk crazy.wuwuw.