Saturday, September 12, 2009

temm kai yah macamni?

yesterday was an okayy day. at least nothing malang happened.



until just now. rosak semuanye.

babi punye keyboard laptop. tak abeh abeh typing error mase bwat repot chem. terus badmood gila, mcm dihembus2 angin amarah oleh syaitan.

now tgh nak type entri ni pun tak abeh abeh slah taip. FGS, tolonglag wtf tolonglahh betol weh. kang aku mencarut lagi kang. tak pasai pahala aku kurang. dahla tadi aku tak g tarawih. (=_='')

eeeeeee. eeeeee. dy bwat balek. susah payah aku nak bwat emoticon tu. (emoticon ke? WTV aku tgh badmood jangan byk tanye, kang tak pasai2 kau kne tengking and dapat pelempang free).

aku nak type tnde equal (=) pastu tgn kiri gatai gatai g press button shift sudahnye plus (+) yang kuar T__T. eeeee SHOOOOOT!

seriously whats wrong with my freaking fingers tonyte?? sawan mengalahkan perokok tegar yg tak pegang rokok 5 jam.

to mcdee n amy, sorry aku jerit2 dalam bilik mcm orang gile. yes i know mmg annoying. tapi korg patut rase grateful aku tak tarik2 rambut or koyak2 baju mcm orang meroyan. fine example tak tepat. TAK EARTH-SHATTERING. TAK GROUND-BREAKING.

also to bie, sorry lepas marah kat u. tak sengaje okayy. alah mcm tak bese plak. jangan marah, kang cancel nak belanje belt kang padan muke.

to readers sorry gune harsh words. sile bace di ruangan tukang karut-carut di column sebelah atas kanan anda. faham kan?




eh eh eh dah tak typing error lah. alhamdullilah =))

smooches~

No comments: