Thursday, December 24, 2009

its supposed to be a reunion


sepatutnya semua geng kapak join. dah siap bagi invitation rasmi kat fb. tapi sedihnya 3 je yg selamat sampai. apekah sedihnya hati. letihnya mulutasyik tanya kite nak g mane? pasni nk buat ape? kite nak makan ape? haha fickle-minded sungguh kami bertiga. bukankah comel begitu?

mule2 nak tgk wayang cerita avatar, azie dh excited bebenor nak tgk. aku nak tgk zombieland tapi apekah caroknye GSC ipoh, tak sampai2 lagi cerita tu. my spy pun takde. hampeh. tapi avatar start lmbat, nak g karaoke lagi. so cancel movie. g k-box karaoke. azie n aya bwk student card so bayar 5 bux for 3 hours, aku tak bawak ID MCS yg buruk haram so kene bayar 15. $#%$^%. takpe, aku dapat 2 air free, depa dpt 1 je. heheh.

masuk2 tempat tu tekejut beruk apsal lagu semua cina? rupenye kene korek lebih2 cket. azie konker remote so segale macam lagu dipilihnya. lagu black eyed peas yg rap gila laju haram pn dy amek. HAHAHA. penat aku rap. yo yo O je aku rap mcm nigger celup. lagu pussycat dolls jai ho gile menghabiskan tenage. tapi sangatla besh menyanyi 3 jam tak ingat dunia. nnt kite pegi lagi ya?

pastu jalan merata2, since ketiga-tiganya sudah punya bf, so sesi bertukar2 cerita mengenai bf masing2 bermula. tidak ketinggaln gosip2 panas dan basi mengenai ahli geng kapak yg lain. =D bergosip sugguh menyegarkan diriku. aku sudah lama giankan bergosip.

sebab im the only one yg bawak kereta, so i was the driver of the day, nak g mana, cakap je. aku dah hafal semua jalan kat ipoh bandaraya bougainveila (shit mcmn nak eja name bunga alah ni). aku nak bwak mereka ke red island cafe sebab mak cakap western food dy sdap, so hati dh excited gila babi nak makan chicken chop. penat aku drive g sana, skali belum sempat kaki aku cecah tanah turun kereta, ade waiter chinese datang cakap "sini sudah tukar menu, sudah non-halal". apekah nasib? nasib baek kau cakap baik2, so hati aku terubat.

frust punye pasal, terus pegi jusco. makan mcd. aya beli prosperity, tumpang makan sekali. sedapla pulak kan. dulu aku beli apsal pedas gilaaa rase mcm lidah aku hilang. pastu sekali ade J-card day kat jusco. sorg pun tak bwak J card. DAMN. sale gila bab smapi 70% kat nose, soda semualah. DOUBLE DAMN. azie dah meracau tak tentu pasal sebab takleh nak shopping. ksian kawanku.

pastu balik. sedih memang sedih sebab tak ramai yg datang tapi kita semua dah janji nak jumpa kat KL next year n maybe spend holiday same2. YEAY i like! yelah kan nex sem aku dah tak bz. yelah tak bz palaotak kau final IB exam kot.

for ppl yg taktau, they both were the ex of my bf. but we never fight, in fact we love each other more! sayang azie n aya! =)

p/s : they are very pretty and well-mannered that i wonder why bie picked me. but the he said something that assure me of his love for the rest of my life. =D

smooches~

3 comments:

EtDominion said...

"yelah kan nex sem aku dah tak bz. yelah tak bz palaotak kau final IB exam kot."

memang pun! Just studying. Much better than doing reports, IA, etc... :)

EtDominion said...

"yelah kan nex sem aku dah tak bz. yelah tak bz palaotak kau final IB exam kot."

memang pun! Just studying. Much better than doing reports, IA, etc... :)

nurulfana said...

hahaha. true2!! just study je, relax cket. =)