Tuesday, January 25, 2011

blog title


sedih sebenarnya tgk blog title yg baru tapi kita kenela belajar menerima kenyataan bahawa umur memang makin meningkat.

macam tahun ni dah masuk 21 tahun dan pencapaian terbesar saya setakat ini ialah menjejakkan kaki di bumi india untuk buat degree dalam bidang yg bukan pilihan saya pada mulanya.


paling besar ke pencapaian tu?


sekarang ni dah malas nak pikir benda yg remeh-temeh. nak terima je semua benda as they are. tapi memang takleh nak tolakla segala rasa tak puas hati, salah paham dan semua2 perasaan negatif tu kan. semoga dijauhkan dari hati.


merepek apa aku malam-malam buta ni.


mungkin efek ketebalan nota pulp dan periodontal ligament sudah mula menghantui diri. habis ink higlighter aku nak highlight points penting.


rasa simpati kat bf sendiri sebab dapat gf yg tak sweet. demand bf suruh jd sweet tapi diri sendiri blur and bosan naseb baik bf tak g cari gf baru pheww.


i miss u la bf. sebab u selalu bawak i p makan sedap2. hehe. ikhlas ni. =)


sekarang ni rasa nak mencuba sesuatu yg baru membuak-buak so tiap kali kawan ajak pegi cuba benda baru, wajib ikut walaupun duit habis.


macam pegi funfair, naik torra-torra yg buat kepala pening, pegi cuba makan tempat baru, apa lagi ek? hish takleh fikir dah.


tapi ada satu bende je yg saya tak terdaya nak ikut.










jogging di pagi hari di end point bersama myra dan miyn.

smooches~

No comments: