Monday, July 25, 2011

half more


salam readers. dah lama nak tulis blog sebenarnya tapi takdak modal sebab tulis mesti akan cakap pasai exam. and kali ni memang saya nk ckp pasai exam pun. hehe. sebabnya tadi exam theory dah habis. yeayyy!! semua paper not badla kecuali killer paper essay dental anatomy. keluar soalan yg tak pernah belajar sebelum ni.

'describe chewing cycle.'

garu2 kepala penat teran otak pikir bila masa aku belajar cycle ni? jadinya td saya telah membuat cycle sendiri untuk menghiburkan hati tuan pemeriksa. sile memberi saya sedikit markah kesian pls.

so part theory dah langsai, tinggal part practical lagi seminggu. and kalau ade rezeki dpt distinction, kena p distinction viva. ohh byk benoo peringkatnya nak dpt distinction ni. kena kuat semangat walaupun hari2 menghitung hari nak balik malaysia.

tadi ade org kejam p post gamba kerang rebus kat facebook T___T naseb bek lagi 2 minggu je nak sampai Malaysia. sobs

musim exam ni sangat horror tgk lantai bilik sendiri sebabnya ade byk gila protein-protein yg halus berwarna hitam berterabur kat sana sini. lama2 mau botak kepala sebab exam.

btw, sleep wake cycle mmg dah terpusing 360 darjah. balik Malaysia nnt baru betulkan.

mmm ape lagi ek nak cerita...oh saye ade usrah petang ni jadinya saye ingat nk tido jap tapi tgk2 sikit lagi kena p jumpe mentor. jgn dy tanye psl chewing cycle lagi sudah.

taktaula nak cerita pasal apa lagi. oh saye tau saye lmbt, tapi terima kasih kepada video2 nigahiga yg menemani malam2 saya study. =)

smooches~

No comments: