Friday, July 8, 2011

SKPPH


ada kawan tag gambar masa zaman darjah satu kat fb tadi. ntah mcmn dy boleh jumpa gambar drp zaman 1997 entah. ni gamba kelas saya, 1 dinamik hihihihi kalau hebat cuba teka which one is me? tgkla zaman darjah 1, duduk atas kerusi pun kaki tergantung lagi tak cecah tanah hahaha yep i'm the one sitting on the chair on the right side. mata and dahi berkerut habeh sebab panas sgt kot time ni. sebabnya saya dpt duduk atas kerusi? sebab masa ni saya ketua darjah kot? hoho hebatnya =P fyi cikgu yg pakai tudung kuning tu is mak saya cikgu hatimah, cikgu BM paling garang dlm kelas asek torture anak sendiri je T_T

skrg semua pun dah besar panjang bwak haluan masing2. ade sorg classmate pompuan saya kat atas baru kawen cuti bulan 5 aritu.

smooches~

1 comment:

dzulamier said...

siapa yg dok nangis blah kanan tu?