Monday, May 16, 2011

kosong



dulu tangan kanan saya sentiasa pakai ini, sampaikan ada classmate yg panggil saya fanash. even tcer amim pun panggil saya fanash. word ni saya yg invent, hasil gabungan nama saya n bf. fana dan ashraf.

tapi sekarang tangan kanan saya kosong. sebab tali bangle ni dah rosak terkena air. mula2 rasa pelik sebab dua tahun setengah pakai bangle ni setiap kali keluar g mana2. tapi sekarang takleh pakai dah. setiap kali bukak loker pandang sayu je benda ni.

jadinya, encik bf bila dah baca post ni silalah faham maksud tersirat. teehee. =P dah lama dah nak buat post ni tapi ntah napa baru mlm ni terkedek-kedek nak post.

semoga minggu ini menjadi minggu yg lebih baik drp minggu lepas sebab sebaik-baik manusia adalah manusia yg menjadikan hari esok lebih baik drp hari ini.


p/s : gmba worksteps math IB jd latar belakang bangle. rindula jugak kat subjek ni tp xdela sampai sanggup nk belajar lagi sekali. saya bukan otak math maaa.

smooches~

No comments: