Thursday, January 28, 2010

hari ini hari malas



broadband sekarang semakin nakal. susah hell nak connect 3G. pastu buat aku badmood. pastu buat aku malas nak buat note bio. pastu badan aku pun penat petang tadi ikut junior dancerobic.

oh junior ade buat baju kelab dancerobic sendiri. CLAP CLAP!

tapi kak ina dah tak se-rock dulu. semua lagu dia lagu promote 1 Malaysia. apakah? hilang mood nak menari2. semua inspirasi untuk meliuk lentuk hilang begitu saja. siap ade lagu rakan muda lagi =_=''. pastu asek2 senam seni yg lagu orang iban tu je. T_T lagu selamat pagi sayang and cinta pun dah takde. SOBS.

ok takpe, aku tak kisah. asal kita happy. (?)

memang aku happy sebab sports clinic tu batal. so tak risau kene korban masa tido petang. dunia memang indah, aku tau.

so sebab hari ni hari malas, marilah kita mencuci mata dengan melihat bf baru i. bie pun rela dimadukan dgn dia ni. baik kan bie?

kaulah inspirasi ku untuk memakai celak.



atau mugkin bie terlalu yakin yang aku takkan dapat dia. =_=''

smooches~

1 comment:

NabilahRashida said...

rsenye reason no 2 lg logik :) hahahaha...